چجوری میتونم پوست بادام را جدا کنم ؟

کاری نداره که😂

آنها را در آب سرد ریخته و روی شعله قرار داده، آب که جوش آمد آن را خاموش کرده تا سرد شود سپس پوست را جدا میکنیم.


......


چجوری میتونم از دست پشه های میوه خلاص شم  ؟


کاری نداره که😂


در یک ظرف دیگر مقداری میوه ریخته و در آن را با نایلون پوشانده و یک سوراخ بزنید .


......

چجوری میتونم نوشیدنی را سریعتر خنک کنم  ؟

کاری نداره که😂

 دور شیشه رو با دستمال کاغذی مرطوب بپوشونید و بزاریدش تو فریزر،بعد از یک ربع نوشیدنی کاملا خنک شده😉

......

چجوری میتونم لکه‌های خشک‌شده اجاق گاز را تمیز کنم ؟

کاری نداره که😂

 1 قاشق جوش شیرین و 3 قاشق آب مخلوط کرده و روی لکه بریزید و بعد از نیم‌ساعت آن را پاک کنید.

......

چجوری میتونم یخ رنگی درست کنم؟

کاری نداره که😂

کافیه بجای استفاده از آب ، از آبمیوه استفاده کنیم.

......

چجوری میتونم وسایل توخونه را طوری تمیزکنم که دیگه گرد و خاک روشون نشینه؟

کاری نداره که😉

دستمالتو آغشته به سرکه سفید بکن و بکش روی وسایل.

همین😁

......

چطوری میتونم کاهو و کلم را مدت بیشتر نگهداری کنم؟ 
کاری نداره😎

کافیه کاهو،کلم و کرفس رو بین فویل بپیچونی تا 4هفته توی یخچال تازه میمونه.

......

چجوری میتونم خون دماقم رو بند بیارم؟؟🤔

کاری نداره که 😎

 کافیه با شست و انگشت اشاره آن را فشار دهید و چند دقیقه‌ای به همین صورت نگه دارید. با این کار رگ دوباره بسته می‌شود.

اگه این کار مؤثر واقع نشد، دهان را ببندید و هوا را تا حد امکان در بینی خود بدمید. یک پارچه سرد و نمناک (در صورت لزوم با یک تکه یخ) بر روی پس گردن قرار دهید. این کار باعث کشیدگی رگ‌ها می‌شود. توجه داشته باشید که قراردادن پارچه با یخ زیاد طول نکشد، زیرا خطر سرماخوردگی وجود دارد.


......



چطوری میتونم بوی سیگار یا سوختگی رو از بین ببرم؟ 

کاری نداره😎

با روشن کردن یک شمع و قرار دادن در محل مورد نظر بو از بین می رود.

.......

چجوری میتونم نفخ معده را کم کنم ؟ 

کاری نداره😎

خوردن عسل با سیاه دانه کمک زیادی میکنه.

......

چطوری میتونم خراشای روی موبایلم 
رو از بین ببرم؟؟

کاری نداره که 😊

بکینگ پودر را با آب بصورت خمیر دربیار و روی قسمت خراشیده شده به آرامی بساب!😉