هر روز برای آمدنت

دعا میکنیم

و برای نیامدنت

کار های زیادی

آرزو نمیکنم که بیایی

آرزو میکنم وقتی آمدی

چشمانم شرمسار نگاهت نشود...


......


آقای من 

فرمودید که ``بهره بردن از من در زمان غیبت مثل بهره بردن

خورشید پشت ابرست

نمیبینمت اما هستی

بودنت دلم را قرص میکند اما!

خورشید پشت ابر

بگو چگونه ابرها را کنار بزنم

سالهاست دلتنگ آفتابم!


......


تمام خوبی ها را برایت آرزو میکنم


نه خوشی ها را


زیرا خوشی آن است که تو میخواهی


و خوبی آن است...


که خدا برای تو میخواهد...


......


بنده ای که هرچی داشته باشه...


کوچیک و بزرگ به خدا نسبت بده و به زبون بیاره-


تو آسمونا خیلی دوست داشتنی و مشهور میشه...


......


میخواهم گردن آویزی داشته باشم


آراسته به نام قشنگت


تا همیشه گردنم باشد


مگر خودت نگفتی نزدیکتر


از رگ گردن به منی؟؟؟!!!


......


دیر گاهیست که ما تشنه دیدار تو ایم


قد رعنا بنما جمله خریدار تو ایم


گر چه با دستور زبان جمله خریدار تو ایم


گل نرگس نظری ما همگی خار تو ایم